workshops met IMPACT
Zelf aan de slagLeer in onze workshops direct hoe je zelf aan de slag kunt met het verbeteren van de customer journeys. Samen met collega’s, of juist met deelnemers van verschillende bedrijven. We geven jou praktische tips en tools om direct te starten. Natuurlijk helpen we je graag waar dat nodig is.
Workshops
Workshop Customer Journey
Jouw klantreis start op het ‘klant station’ van Customer Station. Wil je starten met het in kaart brengen van verschillende klantreizen? Of heb je hulp nodig met de volgende stap in het verbeteren van de customer journeys? Wij organiseren praktische workshops passend bij jouw behoefte. Customer journey mapping, klantbeleving, klanttevredenheid, proces-verbetering, alle onderwerpen komen aan bod.
Workshop Klantenbinding
Hoe zorg je voor een optimaal contact met je klanten, de beste customer connection? Klantenbinding op een hoger niveau. Wordt het klantbelang en de verbinding gevoeld in alle gelederen van jouw bedrijf? Zijn jouw klanten tevreden? Hoe effectief zijn we met klantgerichtheid bezig? Wie moeten er in jouw organisatie klantgericht zijn? In de workshop komen al deze vragen aan bod.
Teambuilding
De beste customer journey staat of valt met de interne samenwerking en connectie tussen de afdelingen. Het gezamenlijk doel moet duidelijk zijn en geen tegenstrijdige KPI’s nastreven. Als de processen goed zijn ingericht en er is een fijne samenwerking binnen de teams en tussen de teams, dan creëer je een fijne werkomgeving. En als de medewerkers blij zijn, dan voelen de klanten dat ook.
Opleiding, training en coaching
De workshops en trainingen van Customer Station worden uitgevoerd in samenwerking met STC-Trainingen&Coaching. We verzorgen individuele trainingen en groepstrainingen, zetten coachingtrajecten op, en voeren complete, langer lopende trainingsprogramma’s uit. Het opleiden en versterken van call en contact medewerkers behoort tot onze specialismen.