CUSTOMER EXPERIENCE SERVICES

Voor samenhang en resultaat

Samen optimaliseren we de customer experience. In elke contactfase en ieder kanaal. Het is een samenspel van disciplines: marketing, communicatie, digitalisering, data-analyse en process management. Alles grijpt in elkaar.

ONZE SERVICES

Van quick wins naar structurele verbeteringen

Weinig organisaties hebben alle disciplines in huis voor een succesvolle customer journey bepalen. Daar komt Customer Station in beeld. Je hebt de beschikking over een gespecialiseerd team om verbeteringen te identificeren en direct uit te voeren. Van een doelgerichte start naar een bestemming waarin de klant op één staat.

 

 

DE SUCCESFACTOREN VAN CUSTOMER STATION

  1. Herinrichting en onderlinge afstemming van afdelingen en processen die bepalend zijn voor het succes van het klantcontact.
  2. Selectie en implementatie van tools die de klantcontact en serviceprocessen ondersteunen en stroomlijnen.
  3. Formuleren en verankeren van merkwaarden en huisregels voor klantcontacten en formaliseren van klantcontactprocedures.
  4. Ondersteuning bij het opzetten en uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoek.
  5. Inrichten, opstarten, begeleiden en monitoren van klantcontactprocessen.
  6. Trainen, opleiden en coachen van customer care, helpdesk en sales.

De mogelijkheden

De Strippenkaart

De meest flexibele optie, vooraf je budget bepalen en pas afnemen als je het nodig hebt. Bijvoorbeeld 60 content uren per jaar + 10 advies uren.

Het Trajectabonnement

Een vast bedrag per maand, zodat je altijd weet waar je aan toe bent. Bijvoorbeeld 1x in de maand sparren over de voortgang, een wekelijkse meeting en een vaste planning voor het uit te werken verbeterplan. Vertel ons je wensen.

Het All Inclusive Pakket

We stellen het hele pakket samen op basis van jouw wensen en doelen en voeren dit uit volgens de afgesproken route en planning. Geen stress, geen zorgen, alles wordt geregeld.