AANPAK MET IMPACT

voor klantcontact met impact

Expertise en daadkracht op het speelveld van customer care, marketing, communicatie en sales? Hoe breng je de juiste professionals bij elkaar? Customer Station staat in de startblokken.

STAPPEN ZETTEN

MEER IMPACT IN COMPETITIEVE MARKTEN

Je bent actief in een sterk competitieve markt en wilt stappen maken in de uitvoering van je klantbeleving en groeistrategie. Eigen talent wil je versterken en aanvullen met externe expertise. Tijdelijk, op maat, doelgericht. 

  • Waar begin je, wie huur je in, hoe check je de kwalificaties?
  • Hoe voorkom je versnippering? 
  • Hoe zorg je dat verbeteringen aan de voorkant niet teniet worden gedaan door gepruts aan de achterkant? 
  • Hoe vermijd je dat individuele acties de motor niet kapot repareren? 
  • Hoe zorg je voor de juiste verbinding tussen experts, visie, projecten, doelen en ambities?

Relevante vragen die voorafgaan aan de transformatie naar een 100% klantgerichte organisatie. Bij Customer Station vind je antwoorden en gerichte actie.

N

Check up

N

projectteam

N

verbeterplan

N

implementatie

N

planning

N

happy customers

Stapsgewijs

Tevreden en loyale klanten zijn je basis voor winstgevendheid. Customer Station verbetert en versterkt de route naar een duurzame klantbeleving. Voor meer concurrentiekracht en rendement. Dat doen we stapsgewijs, nuchter en transparant. We kijken door de ogen van de klant en maken veranderen leuk. We komen graag langs voor een inventarisatie, advies en vrijblijvende offerte.

Opleiding, training en coaching 

Draagvlak is key. De betrokkenheid, motivatie en vaardigheden van je medewerkers maken het verschil. Daarom ligt in onze doelgerichte aanpak veel nadruk op betrokkenheid, participatie en training en opleiding van medewerkers en managers.

Customer Station heeft veel expertise in huis op het gebied van customer contact-opleidingen en werkt met de beste trainers en coaches. Dat doen we on the job of op zorgvuldig geselecteerde trainingslocaties. We verzorgen individuele trainingen en groepstrainingen, zetten coachingtrajecten op, en voeren complete, langer lopende trainingsprogramma’s uit. Het opleiden en versterken van call en contact medewerkers behoort tot onze specialismen.