Customer Journey toolkit
Het praktische hulpmiddel voor Customer Journey MappingWil je meer grip op de klantprocessen binnen jouw bedrijf? Grip op instroom, uitstroom, klachten en kosten? Start dan nu met Customer Journey Mapping. Een bewezen methode om snel inzicht te krijgen in de klantreizen en klantbeleving binnen jouw bedrijf.
Wij kunnen dat natuurlijk samen met jullie doen, maar je kunt ook zelf aan de slag. Onze toolkit gaat je daarbij helpen. Het in kaart brengen van de customer journeys gaat je veel opleveren. Door inzichten in de verschillende journeys, kun je snel de klanttevredenheid verbeteren. Ook kostenbesparing is vaak een bijkomend effect van deze inzichten. En natuurlijk wil je graag dat jouw klanten altijd tevreden zijn en zelfs ambassadeurs worden van jouw bedrijf.
Ervaar het zelf en ga aan de slag. Wij helpen jou er stap voor stap doorheen met onze praktische Toolkit Customer Journey Mapping. Deze Toolkit hebben we met zorg samengesteld op basis van onze kennis en ervaring. Naast een grote poster met een overzichtelijk format, krijg je een praktisch geschreven handleiding en tips.
Waarom Customer Journey Mapping?
Verbeteren van klanttevredenheid
Kostenbesparing
Ambassadeurs creëren
Groei
Inhoud van de Toolkit:
- Bewaarkoffer
- Poster
- A4 templates
- Smiley stickers
- Post-its
- Stappenplan
De mogelijkheden
Combipakketten
We bieden ook interessante combi-pakketten. Weet je niet zo goed hoe hiermee te starten of wil je professionele begeleiding? Bekijk dan onze interessante combi-pakketten.
Kickstart-pakket:
Toolkit + kickstart workshop van een halve dag:
€ 599,- (max. 8 pers.)
Expert-pakket:
Toolkit + 3 trainingssessies voor je marketingafdeling om de kennis te vergroten en toepassingen te verkennen:
€ 2.399,- (max 8 pers.)
Heb je extra materialen nodig? Neem contact met ons op: info@customerstation.nl