CUSTOMER EXPERIENCE SERVICES
Voor samenhang en resultaatSamen optimaliseren we de customer experience. In elke contactfase en ieder kanaal. Het is een samenspel van disciplines: marketing, communicatie, digitalisering, data-analyse en process management. Alles grijpt in elkaar.
ONZE SERVICES
Van quick wins naar structurele verbeteringen
Weinig organisaties hebben alle disciplines in huis voor een succesvolle customer journey bepalen. Daar komt Customer Station in beeld. Je hebt de beschikking over een gespecialiseerd team om verbeteringen te identificeren en direct uit te voeren. Van een doelgerichte start naar een bestemming waarin de klant op één staat.
ONZE SERVICES
Van quick wins naar structurele verbeteringen
Weinig organisaties hebben alle disciplines in huis voor een succesvolle customer journey bepalen. Daar komt Customer Station in beeld. Je hebt de beschikking over een gespecialiseerd team om verbeteringen te identificeren en direct uit te voeren. Van een doelgerichte start naar een bestemming waarin de klant op één staat.
DE SUCCESFORMULE VAN CUSTOMER STATION
- Herinrichting en onderlinge afstemming van afdelingen en processen die bepalend zijn voor het succes van het klantcontact.
- Selectie en implementatie van tools die de klantcontact en serviceprocessen ondersteunen en stroomlijnen.
- Formuleren en verankeren van merkwaarden en huisregels voor klantcontacten en formaliseren van klantcontactprocedures.
- Ondersteuning bij het opzetten en uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoek.
- Inrichten, opstarten, begeleiden en monitoren van klantcontactprocessen.
- Trainen, opleiden en coachen van customer care, helpdesk en sales.