Customer Station

Nieuws
Start met persona’s

Start met persona’s

Door persona’s te ontwikkelen, krijg je scherp welke vragen en behoeften je doelgroep heeft in elke fase van de klantreis. Dat helpt om je klantprocessen hierop af te stemmen: van oriëntatie tot aankoop en nazorg.

Lees meer
Nieuw! De Customer Station Toolkit

Nieuw! De Customer Station Toolkit

Wil jij zelf aan de slag met het verbeteren van de klantbeleving binnen jouw organisatie? Dat kan nu eenvoudig met de Toolkit Customer Journey Mapping. Krijg meer inzicht in de klantprocessen van jouw bedrijf en ontdek waar kansen liggen om de klanttevredenheid te verhogen én kosten te besparen. Met Customer Journey Mapping krijg je snel grip op instroom, uitstroom, klachten en kosten, en verbeter je gericht de gehele klantreis.

Lees meer
Groeipijn?

Groeipijn?

Jouw bedrijf is de afgelopen jaren gegroeid, doordat je een mooie dienst of product hebt. Maar naarmate de omvang van het bedrijf groeit, raakt het overzicht soms zoek. Weten alle medewerkers waar jij voor staat en hoe je met klanten wilt omgaan? Werken de afdelingen samen, is er zicht op alle klantcontacten?

Lees meer
Workshop

Workshop

Wil jij zelf aan de slag met de klantreizen in jouw bedrijf, maar weet je niet waar je moet beginnen? Wij geven je een kickstart met de workshops van Customer Station. Leer direct hoe je zelf aan de slag kunt met het verbeteren van de customer journeys. Samen met collega’s, of juist met deelnemers van verschillende bedrijven.

Lees meer