Workshop

Customer Journeys

Inhoud workshop Customer Journeys

Jouw klantreis start op het ‘klant station’ van Customer Station. Wil je starten met het in kaart brengen van verschillende klantreizen? Of heb je hulp nodig met de volgende stap in het verbeteren van de customer journeys? Wij organiseren praktische workshops passend bij jouw behoefte. Customer journey mapping, klantbeleving, klanttevredenheid, procesverbetering, alle onderwerpen komen aan bod. Deze workshop kunnen we op locatie doen bij jou intern. Wil je ook graag inspiratie op doen en kennis delen met andere bedrijven? Sluit dan aan bij een open workshop Customer Journeys.

Waarom onze workshop?

  • Wij geven jou een kickstart. Aan de hand van praktische handvatten. weet je na onze workshop direct waar je mee aan de slag kunt. Je kent de goede en minder goede punten van de belangrijkste customer journey van jouw organisatie en je weet hoe je deze kunt optimaliseren.
  • Krijg inzicht in de verschillende journeys. Door middel van customer journey mapping leer je jouw organisatie kennen zoals een klant jouw organisatie ziet. Kijk door de bril van een klant en leer zelf verbeteringen te zien door een objectieve blik.
  • We identificeren valkuilen, mogelijkheden en kansen in de klantcommunicatie.

Vanaf € 150,- p.p. voor een workshop van 4 uur
Op basis van jouw wensen en doelen maken we een workshop op maat. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

 


Workshop Customer Journeys

Onze workshops bieden wij aan op elke gewenste locatie. Geef ons je wensen door en we nemen zo snel mogelijk contact op met je.