OVER ONS

‘De klantreis optimaliseren, het lijkt zo logisch’

 

Je organisatie, processen en workforce afstemmen op het aloude principe ‘de klant is koning’. Het lijkt zo logisch. Maar in een tijd waarin producten en diensten steeds meer op elkaar lijken en de afstand tussen bedrijven en klanten groter wordt, is customer loyalty niet vanzelfsprekend. Je moet er iets voor doen, als ondernemer. Customer Station biedt daar de expertise en uitvoerende kracht voor.

Vanuit de praktijk

Wie we zijn en wat we doen

Customer Station is full service bureau voor klantbeleving en is een initiatief van Jeroen Swiers en Judith Plasman, gespecialiseerd in marketing, sales- en klantbeleving.

Customer Station faciliteert de route naar een duurzame klantbeleving en meer rendement en continuïteit. We denken mee, zetten de lijnen uit, geven advies en doen de uitvoering, afgestemd op jouw specifieke wensen. Alles in jouw tempo en volgens jouw ideale route. We organiseren tussentijdse evaluaties, en nemen onze verantwoordelijkheid voor het eindresultaat.

VISIE EN MISSIE

We laten alle puzzelstukjes op de juiste plek vallen

Waarom doen wij dit?

Het is onze passie om de klant echt centraal te zetten en heel ondernemend Nederland klantvriendelijk te maken. Zonder de identiteit van de onderneming uit het oog te verliezen.

Wat doen we?

We zorgen dat de organisatie én de medewerkers in hun kracht staan. Dat straalt af op de klanten en heeft automatisch effect op het resultaat. Happy people, happy customers.

Hoe doen we dat?

Door processen strak te zetten, samenwerking tussen teams te verbeteren en alle kanalen te synchroniseren. Daarmee creëren we de happy flow intern en extern. Dit doen we door onderzoek, inzicht, training en tools.

Ons onderscheidend vermogen

Customer Station komt niet met een zoveelste advies dat in een la verdwijnt, maar zet klanten en professionals in inspiratiesessies bij elkaar, maakt op basis daarvan een scherpe analyse en een plan van aanpak, en stelt vervolgens op maat een plan van aanpak samen, met de nadruk op implementatie, met:

  • flexibel implementatieteam;
  • dedicated team;
  • helder doelen, tijdlijn en vaste evaluatiemomenten;
  • ondubbelzinnige prestatieafspraken;

Referenties

Petula Bodar, Directeur HMS contact centers.

De quote die ik passend vind bij onze samenwerking: “In de kern van moeilijkheden schuilen mogelijkheden.” (Albert Einstein) “Snel schakelen, leren van de ervaring en doorpakken. Gecombineerd met de juiste drive en enthousiasme”, dat kenmerkt voor mij de samenwerking. We hebben in een constructief tempo een goede dienstverlening neergezet voor een gezamenlijke klant. Jeroen heeft beeld bij de stip op de horizon en het doel dat bereikt moet gaan worden. Dit resulteert in een heldere visie, waarbij hij het menselijk aspect en de kracht van een team zeker niet uit het oog verliest.

Jan de Zeeuw, eigenaar Interim2day

“Al vele jaren werk ik, vanuit mijn rol als bemiddelende organisatie op het gebied van klantcontact, met Jeroen. En dat doe ik graag. Niet alleen omdat Jeroen een kundig en vaardig coach en manager is, maar ook als persoon is hij een (h)eerlijk mens. Kundig en vaardig omdat hij vanuit vele jaren ervaring in iedere situatie de juiste inschatting kan maken welke coaching nodig is om een individu of team weer op gang te helpen. Met zijn enthousiasmerende mentaliteit tovert hij energie uit mensen en teams zodat ze weer vooruit kunnen. En als mens is hij open, eerlijk en recht door zee zonder een oordeel te vellen. Daar heb je tenminste wat aan!”

Michel Van Mook, Delta Lloyd.

“Het aanstekelijk enthousiasme van Jeroen maakt dat problemen kansen worden. Het plezier wat Jeroen heeft in zijn werk slaat over op zijn omgeving waardoor successen worden behaald.”