OVER ONS
‘De klantreis optimaliseren, het lijkt zo logisch’
Je organisatie, processen en workforce afstemmen op het aloude principe ‘de klant is koning’. Het lijkt zo logisch. Maar in een tijd waarin producten en diensten steeds meer op elkaar lijken en de afstand tussen bedrijven en klanten groter wordt, is customer loyalty niet vanzelfsprekend. Je moet er iets voor doen, als ondernemer. Customer Station biedt daar de expertise en uitvoerende kracht voor.
Vanuit de praktijk
Wie we zijn en wat we doen
Customer Station is full service bureau voor klantbeleving en is een initiatief van Jeroen Swiers en Judith Plasman, gespecialiseerd in marketing, sales- en klantbeleving.
Customer Station faciliteert de route naar een duurzame klantbeleving en meer rendement en continuïteit. We denken mee, zetten de lijnen uit, geven advies en doen de uitvoering, afgestemd op jouw specifieke wensen. Alles in jouw tempo en volgens jouw ideale route. We organiseren tussentijdse evaluaties, en nemen onze verantwoordelijkheid voor het eindresultaat.
VISIE EN MISSIE
We laten alle puzzelstukjes op de juiste plek vallen
Waarom doen wij dit?
Het is onze passie om de klant echt centraal te zetten en heel ondernemend Nederland klantvriendelijk te maken. Zonder de identiteit van de onderneming uit het oog te verliezen.
Wat doen we?
We zorgen dat de organisatie én de medewerkers in hun kracht staan. Dat straalt af op de klanten en heeft automatisch effect op het resultaat. Happy people, happy customers.
Hoe doen we dat?
Door processen strak te zetten, samenwerking tussen teams te verbeteren en alle kanalen te synchroniseren. Daarmee creëren we de happy flow intern en extern. Dit doen we door onderzoek, inzicht, training en tools.
Ons onderscheidend vermogen
Customer Station komt niet met een zoveelste advies dat in een la verdwijnt, maar zet klanten en professionals in inspiratiesessies bij elkaar, maakt op basis daarvan een scherpe analyse en een plan van aanpak, en stelt vervolgens op maat een plan van aanpak samen, met de nadruk op implementatie, met:
- flexibel implementatieteam;
- dedicated team;
- helder doelen, tijdlijn en vaste evaluatiemomenten;
- ondubbelzinnige prestatieafspraken;