Wat doen we?
Wij analyseren en verbeteren de customer journeys met direct resultaat.
Wat doen we?
We helpen met implementeren van een CX strategie
Wat doen we?
Workshops: liever helemaal zelf doen? Dat kan. Volg onze workshops.
De klant centraal
Welkom bij Customer Station, letterlijk het klantstation waar alles samenkomt om jouw klanten optimaal te bedienen. Of het nu gaat om het verbeteren van klantprocessen, digitalisering van de klantenservice of het creëren van een cultuur waar klantbeleving en klantgerichtheid bovenaan staan, hier is je vertrekpunt.
En net als met een reis, bepaal jij zelf de richting, de snelheid en het comfort. Wij zorgen ervoor dat de klant centraal blijft staan. We kijken door de bril van de klant naar jouw bedrijf en alle communicatie en geven eerlijke en praktische feedback waar je direct mee aan de slag kunt.
Op reis
Wij helpen om klantgerichtheid tastbaar te maken en door te voeren in alle onderdelen van je bedrijf. Een vertrekpunt voor verandering met blijvend effect. We begeleiden teams bij het ontwerpen en uitvoeren van klantreizen. Met sessies op locatie, directe feedback van klanten en een concrete route naar verbetering. Zodat klantbeleving echt voelbaar wordt. We adviseren, implementeren, trainen medewerkers, evalueren en leveren. Zo optimaliseren we de impact van je klantcontacten en serviceprocessen. Verhoog de klantwaarde, loyaliteit en omzet.
Ik wil een workshop Customer Journey Mapping
Ik wil de klantenprocessen meer digitaliseren
Ik wil een klantonderzoek
Op reis naar klantgericht succes
Bij Customer Station geloven we dat elke organisatie op reis is naar betere klantbeleving.
Soms begint die reis bij inzicht, soms bij structuur, en steeds vaker bij slimme technologie.
Wij stappen in als klantregisseur en helpen organisaties praktisch verder, met resultaten die voelbaar zijn voor klant én medewerker.
We beginnen met een objectieve scan. Daarna gaan we samen met het team aan de slag met customer journey mapping. Dat begint met vragen; hoe goed ken je de klant, wat gaat goed, wat kan beter, waar missen we iets? Vervolgens maken we een concreet stappenplan voor verbeteringen in de (online) journey, de communicatie, maar ook de interne klantprocessen. We doen dit stapsgewijs met overzichtelijke korte routes en een duidelijke routekaart.
Opdrachtgevers






Klanten review
“Snel schakelen, leren van de ervaring en doorpakken….in een constructief tempo een goede dienstverlening neergezet”
Klant casus
Hoe AI helpt bij het verbeteren van Customer Journeys
In een tijd waarin AI je op hoge snelheid inzichten en voorspellingen geeft, lijkt het verleidelijk om klantreizen volledig digitaal in kaart te brengen. In dit artikel lees je hoe AI en live sessies jou helpen om klantreizen te verbeteren.
Achterstanden in klantcontact? Meer mensen is niet de oplossing
Meer mensen is niet de oplossing. Bovendien los je het onderliggende probleem er niet mee op. Het échte probleem zit vaak ergens anders. Wij brengen dat voor je in beeld en helpen je met de oplossing.
Start met persona’s maken
Door persona’s te ontwikkelen van je belangrijkste doelgroepen, krijg je scherp welke vragen en behoeften je klant heeft in elke fase van de klantreis. Dat helpt om je klantprocessen, campagnes en je communicatie hier goed af te stemmen: van oriëntatie tot aankoop en nazorg.
Check nu in
Klaar om jouw eigen klantreis te verbeteren? Wij helpen je om de volgende halte te bereiken — met strategie, inzicht en praktische actie.
Jouw reis start hier.
Contact:
055 – 20 85 162
info@customerstation.nl




