Customer Station

Blogs
Start met persona’s maken

Start met persona’s maken

Door persona’s te ontwikkelen van je belangrijkste doelgroepen, krijg je scherp welke vragen en behoeften je klant heeft in elke fase van de klantreis. Dat helpt om je klantprocessen, campagnes en je communicatie hier goed af te stemmen: van oriëntatie tot aankoop en nazorg.

Lees meer
Ontdek de Customer Station Toolkit

Ontdek de Customer Station Toolkit

Wil jij zelf aan de slag met het verbeteren van de klantbeleving binnen jouw organisatie? Krijg meer inzicht in de klantprocessen van jouw bedrijf en ontdek waar kansen liggen om de klanttevredenheid te verhogen én kosten te besparen.

Lees meer
Groeipijn?

Groeipijn?

Jouw bedrijf is de afgelopen jaren gegroeid. Maar naarmate de omvang van het bedrijf groeit, raakt het overzicht soms zoek. Weten alle medewerkers waar jij voor staat en hoe je met klanten wilt omgaan?

Lees meer
Workshop

Workshop

Wil jij zelf aan de slag met de klantreizen in jouw bedrijf, maar weet je niet waar je moet beginnen? Wij geven je een kickstart met de workshops van Customer Station. Leer direct hoe je zelf aan de slag kunt.

Lees meer